Lézeres fog- és testkezelések

A fájdalommentes fogászati kezelések csúcstechnológiás eszköze a fogászati lézerterápia

Ez a technológia forradalmasította a fogorvosi ellátást, biztosítva a hatékony és kevésbé invazív megoldásokat a különféle fogászati problémákra. Fontos számunkra, hogy minden páciensünk jól érezze magát nálunk, ezért minden létező eszközt bevetünk, hogy kíméletesen tudjuk gyógyítani.

A lézeres technológia alapjai

A lézer alkalmazása a fogászatban precíziós és minimális invazivitást jelent, ami sok páciens számára vonzóvá teszi ezt a kezelési módot.

Mit jelent az, hogy minimálisan invazív egy fogászati kezelés?

A minimál invazív eljárásokkal a gyógyításban arra törekszünk, hogy minél kisebb és minél kevésbé megterhelő beavatkozással tudjuk a páciens problémáját megoldani.

A lézerterápia lényegében minden féle fogászati kezelés során alkalmazható.

Fogimplantátum garanciával Cegléd

A lézeres fogkezelések előnyei:

Minimális fájdalom és kellemetlenség

A lézeres kezelések kevesebb fájdalommal járnak, és az esetek nagy részében nem szükséges még helyi érzéstelenítés sem.

Gyorsabb gyógyulás

Az eljárások után gyorsabb a gyógyulás, mivel a lézer nem okoz olyan mértékű szövetkárosodást, mint például a hagyományos fúrók vagy a szike.

Pontosság és precizitás

A fogászati lézerek nagyon precízek, így a kezelések során minimálisra csökkenthető a környező, egészséges szövetek károsodása.

Csökkent fertőzési kockázat

Fogászati lézerrel történő kezelések esetében csökken a fertőzések kialakulásának kockázata, mivel a lézernek fertőtlenítő hatása is van.

A lézeres fogkezelések hatása

☛ Fájdalomcsillapítás

☛ Gyulladáscsökkentés

☛ Sebgyógyulási folyamatok gyógyítása

☛ Biostimuláció, vagyis beindítja a szervezet gyógyulási folyamatait

Mint minden más esetben, a lézeres fogkezelések esetében is minden kezelési tervet személyre szabottan alakítjuk ki, így a megfelelő diagnózis után a kezelő fogszakorvos dönti el a legmegfelelőbb kezelés típusát.

Amennyiben szimpatikus Önnek az eljárás és szeretné megtudni hogyan alkalmazható az Ön fogászati problémájának megoldásában, forduljon hozzánk bátran! Örömmel segítünk!

Tapasztalja meg a kíméletes fogászati ellátást akár már holnap!
Dr. Nagy Noémi fogászat Cegléd

Küldjön üzenetet

Írjon nekünk, és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot